12 juni

Idag än så länge så har jag städat tillsammans  med jögge så att vi ska få lite fint här i lägenheten.
Kom även på idag att vi hade massa bebiskläder liggandes i det framtida barnrummet. Kändes ganska sorligt och sitta och kolla på massa barnkläder och veta att vi inte har nån bebis på gång. Vad ska man entligen göra för att jag ska börja träna och inte hålla på att äta massa onyttigt. Vi har ju sagt att så fort jag har gått ner i vikt så kommer vi börja försöka på riktigt. Jag vill ju verkligen ha en bebis så varför  tar jag inte träningen på allvar???? jag måste verkligen vara dum eller något.
Ja vet verkligen att jögge vill ha ett barn med mig snart också, Nä måste verkligen få lite ordning på livet nu känner jag, har ju varit till körskolan igår och pratat med dem. Ska gå en intensivkurs i augusti så man kan få det oxå.

Var även till optikern som sa att jag borde vara blind mer eller mindre:P hehe Han trodde inte att jag hade sett blad på träden på väldigt länge, Så illa va det tydligen:P Så nu ska ha glasögon känns konstigt att jag ska ha glasögon:D:P

Nää nu måste jag gå tillbaka till städandet. hare bra allihopa som läser:D


Kommentarer
Postat av: H

Jag köpten en orbritrek maskin...har inte tränat på ca 1 månad..men står fort på minus 9 kg...gick ner snabbt!! men ska gå ner ca 10 kg till så måste börja igen! men den funkar..sen att man håller vikten fast man inte tränar =)

2008-07-01 @ 08:26:50
URL: http://www.metrobloggen.se/williamzmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0