1 Vecka sen

Ja idag är det en vecka sen vi gifte oss.
Vi firade genom att jag jobbade i morse och sen så åkte vi och slängde våran soffa och åkte till ikea och köpte en ny super snygg soffa istället=)

Vi var även och shoppade i sthlm på barkarby. Köpte mig en ny jacka, nya skor, 7  nya tröjor och 1 väska och ett par byxor och såklart en klänning. korsitaket malin köpte en klänning.
Det var verkligen super mysigt och komma iväg med älsklingen.

Nu ska vi åka iväg och handla lite mat och sen ska vi äta något gott och njuta i våran nya soffa.


Jörgen Du kan inte fatta hur lycklig du har gjort mig. Du är en enda som har fått mig att må så här bra.
Jag älskar dig mer än allt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0