11 augusti

Då var man tillbaka då, känns som om jag är helt värdelös på att skriva i den här bloggen.:P hehe
Helgen har variit dugligt rolig faktist,Lördags fyllde brorsan 15 år gammal och då va vi till sura och hälsade på, träffa familjen igen, känns som om vi inte ses så ofta längre ganska sorgligt men desso roligare när vi väl ses.
Söndags  övningskörde jag med pappa gick faktist jätte bra, tack gode gud för de:p

Idag (Måndag) ska man i väg till mammas jobb och ta en massa tester eftersom jag va klantig och stack mig på en använd nål :/ Måste kolla så jag inte fått något från den.
Sen på kvällen så ska jag jobba igen, känns bra att äntligen börja jobba med björn igen.
Ska även till bilskolan oxå börjar närma mig mina körlektioner. Hoppas bara att jag kan fixa det den här gången. 

Sitter även och väntar på att vi ska få höra om vi får hyra vårat drömhus eller inte, hoppas hoppas hoppas. :p
Funderar på om man ska åka och hälsa på dom igen, va super skoj och träffa dom igen. Har saknat dom så himla mycket sen dess och det är inte ens en vecka sen vi var där och hälsa på.

Nä nu ska jag nog umgås med älsklingen ska sova snart oxå tror jag, ska som sagt upp tidigt för att åka till köping.
Älskar dig Jörgen du har gjort mitt liv underbart att leva utan dig vet jag inte vad som skulle ha hänt. Du har fått mig att växa som person älskar dig min underbara man<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0